CIESZ SIĘ DIETĄ DOPASOWANĄ DO TWOICH POTRZEB
Sprawdź, czy KETO jest dla Ciebie
Redukcja wagi
TAK! Po okresie ketoadaptacji, gdy organizm przestawi się na pobieranie energii z tkanki tłuszczowej, zacznie ona ulegać redukcji. Spadek wagi następuje wtedy systematycznie w zdrowym tempie.
Wysiłek fizyczny
TAK! Uprawiasz sport? Keto jest dla Ciebie! Pamiętaj, jednak, że okres ketoadaptacji może być stresorem dla organizmu i gdy czujesz się osłabiony należy na ten czas zwolnić z treningami.
Cukrzyca typu II
TAK! Stosowanie diety ketogenicznej może pozytywnie wpływać na kontrolę poziomu glikemii w organizmie.
Insulinooporność
TAK! Stosowanie diety keto w poprawny sposób może pozytywnie wpływać na poziom glukozy we krwi.
Choroby neurodegeneracyjne
TAK! Najnowsze dane wskazują, że dieta ketogeniczna ma działanie neruoprotekcyjne, co znaczy, że chroni komórki nerwowe przed śmiercią.
Choroby układu krążenia
NIE! Dieta keto jest dietą o wysokiej zawartości nasyconych kwasów tłuszczowych, co może powodować wzrost cholesterolu we krwi.
Podejrzenie choroby
NIE! Jeżeli nie jesteś pewien swojego stanu zdrowia przed wyborem odpowiedniej diety skonsultuj się z lekarzem.
Osoby niepełnoletnie
NIE powinno się stosować tej diety u osób niepełnoletnich chyba, że lekarz zaleca inaczej.
Inne choroby
NIE stosuj diety keto przy chorobach nerek, wątroby, osteoporozie lub wyciętym pęcherzyku żółciowym.
  • Dieta ketogeniczna jest sposobem odżywiania, którego celem jest zmiana źródła przyswajania energii z węglowodanów na tłuszcze, czyli wprowadzenie organizmu w stan ketozy. Ma to znaczący wpływ na procesy metaboliczne, ponieważ organizm pozyskuje wtedy energię z własnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu ulega ona redukcji. W diecie keto znacząco zmniejszamy udział węglowodanów na rzecz tłuszczów.

CENNIK
2 TYGODNIE
Pakiet obejmuje adaptację lub dietę. Adaptacja trwa 14 dni, ale możesz ją przełączyć w ustawieniach od razu na dietę.
69 zł
4 TYGODNIE
Pakiet obejmuje adaptację + dietę. Adaptacja trwa 14 dni, ale możesz ją przełączyć w ustawieniach od razu na dietę.
89 zł
Faza adaptacji w obu pakietach jest opcjonalna. Informacje na temat adaptacji znajdziesz w KETO PORADNIKU. Pakiety nie obejmują konsultacji z dietetykiem.
CO ZYSKUJESZ Z DIETĄ BeDiet KETO?
Poznaj wszystkie korzyści!
1. Ponad 1700 przepisów KETO od naszych dietetyków.
2. Możliwość wykluczenia z diety do 5 niechcianych produktów.
3. Możliwość wymiany przepisów oraz oznaczanie swoich ulubionych.
4. Określona kaloryczność posiłków.
5. Wygodna lista zakupów na każdy tydzień.
6. Możliwość elastycznego dopasowania fazy adaptacji pod swoje potrzeby. Możesz wybrać zalecaną 14-dniową, wydłużyć lub pominąć całkiem.
Przykładowe menu
Kanapki z kurczakiem i warzywami
372g | 677 kcal | B: 45g | W: 4g | T: 48g

Składniki:

pieczywo niskowęglowodanowe - 3 szt.
mięso piersi z kurczaka - 100g
sałata - 3 liście
papryka - 50g
masło - 3 płaskie łyżeczki
olej - 2 łyżeczki
przyprawy - szczypta

Sposób przygotowania:

1. Mięso natrzyj olejem i przyprawami (zioła prowansalskie i chilli).
2. Podsmaż mięso na patelni teflonowej i grillowej, a następnie pokrój w drobne kawałki.
3. Pieczywo posmaruj masłem.
4. Na wierzch ułóż sałatę, pokrojoną paprykę i kawałki kurczaka.

Jak skutecznie przejść na KETO?
Przeprowadzimy Cię krok po kroku!
1
Upewnij się
Sprawdź, czy dieta keto jest dla Ciebie oraz jakie są przeciwskazania do jej stosowania. Przeciwwskazania do stosowania tej diety opisane są w sekcji powyżej.
2
Wybierz pakiet
Do wyboru masz dwa pakiety: 2 lub 4 tygodnie. W pierwszym możesz wybrać adaptację lub dietę. W drugim otrzymujesz adaptację + dietę. Faza adaptacji jest opcjonalna.
3
Ketoadaptacja
Zalecane jest, aby najpierw przejść przez 14-dniowy okres adaptacji. Jednak pamiętaj, że u każdego czas adaptacji jest kwestią indywidualną.
4
Stan ketozy
Aby przystąpić do diety keto, organizm musi wejść w stan ketozy. Aby to sprawdzić, należy wykonać pomiar ciał ketonowych. Możesz zrobić badanie z moczu lub badanie z krwi.
5
Dieta keto
Gdy organizm jest w stanie ketozy (wykorzystuje energię z tłuszczy, zamiast z węglowodanów) zwiększa się ilość węglowodanów w diecie do ok. 9-10%. Teraz jesteś już w pełni na keto! :)
6
Przedłuż pakiet
Jeżeli chcesz kontynuować dietę keto, przedłuż swój pakiet. Nie musisz wykonywać ketoadaptacji kolejny raz, chyba, że nastąpiła przerwa od diety.