3 dni diety z Ewą Chodakowską
ZA DARMO
Wypróbuj dietę za darmo przez 3 dni.
Bez podawania numeru karty płatniczej!
KORZYŚCI
Gotowa lista zakupów i jadłospis
na 3 dni wraz z przepisami

Dostęp do ponad 4000 smacznych
i sprawdzonych przepisów

o określonej kaloryczności

Możliwość wykluczenia nielubianych składników
Wypróbuj jedną z siedmiu diet od Ewy
3 dni personalizowanej diety za darmo i dostęp do wszystkich przepisów BeDiet.
Bez podawania numeru karty płatniczej i bez umów.
Zbilansowana, skuteczna dieta dla kobiet, w której nie zabraknie Twoich ulubionych potraw. Żeby mieć zdrowe i jędrne ciało, musisz jeść! Dieta jest dopasowana pod Twoje preferencje i cele.
Plan diety online BeDiet Vege zapewnia odpowiednią ilość kalorii i składników odżywczych z uwzględnieniem zawartości białka, żelaza i wapnia, odgrywających szczególną rolę w diecie bezmięsnej.
Plan diety Gluten-free jest odpowiedni dla każdego kto potrzebuje wykluczenia glutenu z diety. Moja dieta bezglutenowa złożona jest z produktów, które naturalnie nie zawierają glutenu, takich jak kasza gryczana czy kasza jaglana. W diecie znajdziesz również pieczywo bezglutenowe.
Dieta złożona jest z nieprzetworzonych i ogólnodostępnych składników, które kupisz w każdym sklepie. Nie ma tu wymyślnych i drogich produktów, których nie wykorzystasz do końca i tylko zmarnują się w szafce.
Dieta bogata jest w polskie superfoods, czyli kiszonki, czarne porzeczki, buraki i kasze. Koktajle zawarte w diecie dostarczają wielu witamin i składników mineralnych. Dieta Vege & Fish to również dobre źródło kwasów Omega-3.
Dieta odpowiednia jest dla każdego, kto potrzebuje wyeliminować z diety mleko i produkty mleczne, czyli dla osób które zmagają się z różnego rodzaju problemami trawiennymi, alergiami i nadwrażliwościami na wybrane produkty.
?
?
?
?
?
?
Otrzymujecie menu 2w1, możecie mieć jeden jadłospis lub wszystkie posiłki inne, a wspólny tylko obiad. Gotujecie smaczne i zdrowe posiłki, macie do wyboru aż 4000 potraw. Razem walczycie o lepsze zdrowie, samopoczucie i nowe, sprawne ciało. A zrzucone kilogramy to podwójna satysfakcja!
?
Dieta to bogate źródło witamin, błonnika, dobrych tłuszczów i kwasów omega-3 i omega-6. W menu znajdziesz tłuste ryby morskie, owoce morza, rośliny strączkowe, orzechy, oliwę z oliwek i dużo warzyw, owoców oraz produkty pełnoziarniste.

Wszechobecna w diecie oliwa z oliwek jest głównym źródłem tłuszczów w diecie śródziemnomorskiej. Są one korzystne dla funkcjonowania układu sercowo-naczyniowego, spowalniają procesy starzenia układu nerwowego, a tym samym zmniejszają ryzyko wystąpienia choroby Parkinsona, Alzheimera czy demencji.

Dodatkowo dieta BeDiet Śródziemnomorska wpływa na obniżenie poziomu "złego" cholesterolu oraz cukru we krwi.
?
Nasz Serwis internetowy używa plików cookies do prawidłowego działania strony i dla celów statystycznych. Korzystanie z Serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies udostępniamy w Regulaminie oraz polityce prywatności plików cookies.
OK